שירות יעיל – ללא טלפונים!

כן כן, קראתם נכונה – אין שירות ומכירה בטלפון.

ולמה? עידן הקורונה בשנת 2021 לימד את כל חברות הענק מסקנה חשובה מאין כמותה!
על מנת לשרת את הלקוח על הצד הטוב ביותר בעידן ההייטק של ימינו יש צורך באוטומציה ומערכות בינה חכמות שיכולות לנטר ולנתב כל בעיה במהירות מקסימאלית ויעילות חד חד ערכית שאין עוררין לה – לכן החלטנו שלא לחבר את עצמנו להליכים שמאריכים את זמן השירות שנערם סביב נושא התמיכה הטלפונית – ללא תורים אך עם קדימויות לכל מקרה דחוף (או לא).

מבדיקה שערכה למעננו חברת ייעוץ מערכות, בה נבדקו כלל מחלקות השירות ומכירה של אתרים מתחרים הגענו למסקנות הבאות:

גו גוד בע”מחברות מתחרות
  • 3.5 דקות המתנה בממוצע – מענה בתעדוף גבוה.
  • 0% פניות ללא מענה.
  • 24/7 סביב השעון – אצלנו תמיד יש כונן פנוי לקריאות חדשות.
  • 23 דקות המתנה – זמן ממוצע לקבלת מענה טלפוני.
  • 28% ללא מענה – אכן הובטח שנציג יחזור, דבר שלא קרה.
  • יום וחצי – זמן ממוצע לפתרון.


במילים פשוטות – מדוע אנחנו טובים יותר מהמתחרים שלנו ?

כאשר נציג שירות לא “מתעכב” בשיחת טלפון אחת הוא מצליח לטפל ביותר לקוחות בו זמנית. במקום לשלם ל- 15 נציגים טלפוניים בינוניים אנו מעדיפים לשלם ל- 7 כוננים מקצועיים שיודעים לפתור בעיה ביעילות ולתת מענה בדגש על מהירות וזריזות.
תיעוד – מילים לא מתפספסות או נופלות בין הכסאות. כל מילה מתועדת. כך אתם תוכלו לדעת שכל מה שהובטח מתקיים ואנחנו נדע למנוע בעיות. זוהי שקיפות.

נקודה למחשבה:
ניסיתם פעם לאיית כתובת מייל בטלפון ? מה קורה אם נציג מייצר הזמנה טלפונית ומקליד ספרה לא נכונה ? החבילה לא מגיעה כי אי אפשר לתפוס את הלקוח. אנחנו בגו גוד שמים סוף לבעיות המיותרות הללו.

למען הסר ספק – במידת הצורך (לקוח מבוגר וכו’) בהחלט נדע לחזור אל הלקוח ולהעניק שירות טלפוני נקודתי.

סוף דבר – אנו מבינים שבתכלס את הלקוח מעניין כמה זמן חולף מהרגע בו הוא נתקל בבעיה עד אשר היא נפתרת עבורו. אנו סמוכים ובטוחים שמצאנו את הנוסחה היעילה ביותר לטובת הלקוח 🙂

אז, דברו אתנו – info@gogood.co.il – או פשוט לחצו כאן ומלאו את הטופס.

הקטגוריות שלנו