לקוחות יקרים, הצ’אט עובר למתכונת חדשה ובשל כך לא יהיה פעיל בימים הקרובים.
קיבצנו עבורם מספר שאלות ותשובות
במידה ולא מצאתם מענה ניתן ליצור עמנו קשר במייל: info@gogood.co.il או בטופס יצירת קשר בלחיצה כאן.
לטובת לקוחותינו אנו מעמידים כונן במייל 24/7 (למעט סופ”ש).
אנו ממליצים בחום ליצור עמנו קשר במייל ולא בדרכים אחרות שכן המענה מהיר יותר מכל ערוץ תקשורת אחר.
מי אתם ?
חברת גו גוד בע”מ. ח.פ. 516168739. ממוקמת בקיבוץ כפר גלעדי בגליל העליון.
האתר מהווה פלטפורמת מסחר לספקים שמעוניינים לשווק מוצרים מרחבי העולם לצרכנים בשוק הישראלי.
שעות פעילות: א’ – ה’ בין השעות 09:00-17:00. דואר אלקטרוני: info@gogood.co.il
האם האתר מאובטח ?
אבטחת מידע ושמירת פרטיות אלו הפרטים הראשונים שנלקחים בחשבון. סליקת האשראי מאובטחת בטכנולוגיית SSL ומבטיחה הצפנה מלאה. הסליקה מתבצעת באמצעות חברת סליקה חיצונית באמצעות תקן PCI DSS. במילים פשוטות – עין אנושית לעולם לא תוכל לצפות בפרטי האשראי שלכם.
האם המחיר המוצג באתר הוא סופי ?
המחיר המוצג באתר הוא המחיר הסופי לחלוטין וכולל את המע”מ. הגביה מתבצעת על ידי חברות האשראי ועל ידי חברת PayPal בהתאם לבחירת הלקוח.
האם המחיר כולל את דמי המשלוח ?
המחיר המוצג באתר סופי והוא כולל את דמי המשלוח.
מה קורה אם החבילה שלי לא מגיעה ?
מקרים כאלו קורים לעתים נדירות ולרוב מסיבות של הזנת כתובת שגויה בעת ההזמנה. אי לכך אנו ממליצים לעבור שוב על הפרטים אותם הנכם מקלידים בעת ההזמנה ולוודא את תקינותם. במידה וחלפו מספר ימי ההמתנה למשלוח, ניתן ליצור עמנו קשר ואנו נבדוק את המקרה מול הספק. בכפוף להסכם השימוש באתר, היה ולא יסופק המוצר, נאפשר לכם לקבל את כספכם בחזרה.
מהם זמני האספקה ?
במצב שגרה זמן ההמתנה ממוצע עומד על 7-14 ימי עבודה. אנו משתדלים לצמצם את זמני המשלוח ופועלים לפי תור קדימויות של ההזמנות.
בשל מצב המשק עלולים להיות עיכובים מסוימים במשלוחים. בשל כך אנו מתחייבים להגעה מקסימלית של עד 40 ימי עבודה. מדובר בתקופת זמן חריגה ביותר וכמובן שלא סביר שלקוח ימתין זמן כה רב אך אנו רושמים זאת בשל חוסר הוודאות. החבילה אמורה להגיע ה-ר-ב-ה לפני.
מהיכן החבילה מגיעה ?
אנו משווקים ספקים מובחרים מרחבי העולם לצרכנים בשוק הישראלי. החבילות מגיעות ממקומות שונים לרבות סינגפור, ארה”ב, הונג קונג, סין, רוסיה וספרד.
כיצד החבילה מגיעה ?
במידה והחבילה אינה נכנסת פיסית אל תיבת הדואר היא נשלחת בדואר רשום. בעת ההגעה תתקבל הודעת SMS עם הוראות מדויקות מהיכן לאסוף את החבילה.
האם אדם אחר רשאי לאסוף את החבילה בשמי ?
כן. בהודעת ה- SMS ישנם פרטים מזהים וניתן למסור אותם לאדם קרוב בכדי שיאסוף עבורכם את החבילה.
מהיכן אאסוף את החבילה ?
לרוב מדובר בבתי עסקים קטנים שבהסכם עם דואר ישראל. בד”כ האיסוף יהיה מקיוסק או פיצוציה ליד הבית. באם אתם מתגוררים במושב/קיבוץ החבילה תמתין עבורכם במזכירות או אצל מחלק הדואר. לעתים רחוקות תתבקשו לגשת אל סניף הדואר המקומי ברחוב שלכם.
האם ניתן לקבל את החבילה בשליחות עד הבית ?
כן. בהודעת ה- SMS שתתקבל בעת הגעת החבילה יהיה לינק. ניתן ללחוץ עליו ולשלם 19.90 ש”ח ולתאם שליחות (לרוב שליחות מהיום למחר) להגעת החבילה עד פתח ביתכם.
שימו לב: התשלום מועבר ישירות אל דואר ישראל.
התשלום מתבצע עם הגעת החבילה ולא בשלב הזמנת החבילה. קישור לתשלום יתקבל בהודעה עם הגעת החבילה.
שימו לב: בשל נגיף הקורונה השליח יניח את החבילה בפתח הבית ואסור לו למסור אותה מיד ליד. כל זה כמובן בתיאום מלא עם הלקוח.
האם ישנו מעקב אחר החבילה ?
כן. יש לשלוח הודעה ולבקש פרטי מעקב.
יש לי טלפון “כשר” שאינו מקבל הודעות SMS, כיצד אדע שהחבילה הגיעה ?
יש לשלוח לנו הודעה ולציין זאת. במצב שכזה אנו מנטרים את ההזמנה וניידע אתכם עם הגעתה ללא צורך בהודעת SMS.
הזמנתי והתחרטתי. האם אני רשאי לבטל ?
במידה והחבילה הגיעה – ניתן לבטל תוך 14 ימים מיום קבלתה. יש לשלוח הודעה ולציין מספר הזמנה.
במידה והחבילה עדיין לא נשלחה – ניתן לבטל במקום. יש לשלוח הודעה ולציין מספר הזמנה.
במידה והחבילה נשלחה אך עדיין לא הגיעה – ניתן לבטל אך הלקוח יתבקש להמתין עד הגעת החבילה, להשיבה בחזרה ואז כספו יושב.
במידה והחבילה נשלחה, עדיין לא הגיעה וחלפה תקופת ההמתנה – ניתן לבטל במקום. יש לשלוח הודעה ולציין מספר הזמנה.
למען ביטחונכם, בכל מקרה של ביטול עסקה אנו פועלים ע”פ הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981. ביטול הזמנה יתבצע בכתב באמצעות שליחת דואר האלקטרוני לאתר (info@gogood.co.il).
ביטול הזמנה יבוצע בכפוף לתנאי השירות לרבות החזרת החבילה אל הספק בחו”ל על חשבון הלקוח.
שימו לב שמדיניות ביטול המוצרים אפשרית רק כאשר בדף המוצר מוצגת האפשרות להחזרת המוצר.
כיצד אדע אם החבילה כבר נשלחה ?
בדף הזה ניתן להזין את כתובת המייל ואת מספר ההזמנה. במידה והסטטוס הינו “בעיבוד” או “בטיפול” הרי שהחבילה עדיין לא נשלחה.
קיבלתי מוצר פגום/שונה מהמתואר. מה אני עושה ?
במצב שבו מתקבל מוצר שונה מכפי שמתואר באתר/פגום, על הלקוח מוטלת אחריות לעדכן אותנו בסמוך למועד קבלת החבילה. במידה והלקוח ידווח על נזק לאחר שלושה ימים ומעלה מיום קבלת המוצר הרי שהנזק ייחשב כנזק שנוצר ע”י הלקוח. למעשה, אין לנו את האפשרות לדעת אם הלקוח פגם במוצר או אם המוצר התקבל פגום ועל כן אנו מצפים מהלקוח לעדכן במיידית ולא להתעכב עם העדכון.
במידה ונשלחה אלי חבילה בדואר, כמה זמן יעמוד לרשותי לאיסוף החבילה, מהי המדיניות באם לא אגש לאסוף ?
עם הגעת חבילה בדואר יעמדו לרשותכם 14 ימים לאיסוף. אי איסוף החבילה והחזרתה אל הספק יגררו ניכוי של דמי משלוח כפי ששולמו בהתאם לאופי ההזמנה. שימו לב: במידה והחבילה חזרה אל הספק בשל הזנת כתובת או שם נמען שגויים, הלקוח ישא בהוצאות דמי המשלוח.
לטובת שאר הלקוחות הנכם מתבקשים לשלוח הודעה רק לאחר שקראתם ולא מצאתם תשובה לשאלתכם.
המייל שלנו: info@gogood.co.il